کد خبر : 1692
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 14:00

بررسی روند اجرای طرح توزیع بار شهرستان خواف

بررسی روند اجرای طرح توزیع بار شهرستان خواف

جلسه بررسی روند اجرای طرح توزیع بار در شهرستان خواف با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ؛ و معاون معدنی و صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی برگزار شد. به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن بیان معضلات و مشکلات پیرامون نا

جلسه بررسی روند اجرای طرح توزیع بار در شهرستان خواف با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ؛ و معاون معدنی و صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن بیان معضلات و مشکلات پیرامون نا بسامانی های وضع موجود و حمل و نقل در شهرستان به ویژه حوادث ترافیکی ناشی از حضور دلالان و افراد غیر مجاز حواله نویس در حاشیه راهها که اخیرا هم منجر به تصادف و کشته شدن یک نفر شده  ، بر لزوم تسریع در راه اندازی طرح توزیع عادلانه بار و ساماندهی وضعیت ارجاع بار از طریق انجمن های صنفی مربوط به شرکت های حمل و نقل با رعایت دغدغه های فعالین حوزه معدن به ویژه تامین به موقع ماشین آلات برای حمل بار سنگ آهن تاکید نمود.
در خاتمه جلسه مقرر گردید نمونه فرمت حواله توزیع بار تهیه شده با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت و انجمن حمل و نقل کالا تهیه و جهت اجرا ابلاغ گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.