کد خبر : 1626
تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 - 6:08

برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان خواف

برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان خواف

جلسه شورای ترافیک شهرستان خواف با حضور سرپرست فرماندار ی و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل فرمانداری خواف برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری در این جلسه گفت: اصل و مبنای

جلسه شورای ترافیک شهرستان خواف با حضور سرپرست فرماندار ی و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل فرمانداری خواف برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری در این جلسه گفت: اصل و مبنای شورای هماهنگی ترافیک ،فرهنگ سازی و آموزش است،باید به این دو مقوله توجه ویژه ای شود.
وی ضمن ارائه آماری از وضعیت تصادفات و حوادث رانندگی در شهرستان ،  برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان  را امری مهم در  برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری  عنوان کرد و  بر لزوم پیگیری  مصوبات تا حصول نتیجه توسط اعضا تاکید نمود.
سپهری خاطر نشان کرد:  آموزش و مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت ترافیکی امری ضروری است ، هر گونه کاهش حوادث رانندگی در شهرستان علاوه بر استاندارد سازی معابر اصلی مستلزم بالا بردن فرهنگ عمومی  مردم شهرستان در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی  می باشد که این مهم می بایست در سرلوحه اقدامات دستگاههای عضو قرار گیرد.
سپهری درخاتمه تصریح کرد: اجرای هر گونه اصلاح هندسی ، نصب سرعت گاه و … می بایست قبل از اجرا ، توسط دستگاههای مربوطه به تصویب شورای ترافیک شهرستان برسد در غیر اینصورت عواقب حقوقی ناشی از آن بر عهده دستگاه مجری می باشد .

۱۳۹۷/۰۹/۲۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.