کد خبر : 1525
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 آذر 1397 - 14:12

مراسم تجلیل از منتخبین منطقه ای مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن ،عترت و نماز شهرستان خواف

مراسم تجلیل از منتخبین منطقه ای مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن ،عترت و نماز شهرستان خواف

از دانش آموزان برگزیده منطقه ای مسابقات قرآن،عترت و نماز و فرهنگی و هنری شهرستان خواف درسالن اجتماعات اداره تجلیل به عمل آمد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش خواف،  باحضور مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش، طی مراسمی از ۱۵۰ دانش آموز برتر مسابقات قران،عترت و نماز

از دانش آموزان برگزیده منطقه ای مسابقات قرآن،عترت و نماز و فرهنگی و هنری شهرستان خواف درسالن اجتماعات اداره تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش خواف،  باحضور مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش، طی مراسمی از ۱۵۰ دانش آموز برتر مسابقات قران،عترت و نماز و فرهنگی و هنری شهرستان خواف با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

احمد قادری مدیر آموزش و پرورش خواف، این مسابقات را نوعی خودشکوفایی دانست و گفت: مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و نماز ترکیبی است از آنچه خوبان همه دارند یکجا و دلنشین و دلپذیر و این مسابقات مصداق تعاونو علی البر و التقواست وبر خلاف برخی رقابتهای دیگر که انرژی منفی به شرکت کنندگان می دهد رقابت بر اساس قواعد خوب برای رسیدن به امر خوب است .

قادری در ادامه بر تمام ساحتی بودن آموزش و پر‌ورش در راستای سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: از 6 ساحت تعلیم وتربیت دیده شده در سند تحول، 4ساحت آن مربوط به امر تربیت می باشد که در حوزه کارمربیان و معاونین بوده و جای امید است که همه ما دست به دست هم داده و در عملیاتی نمودن این ساحت های تربیتی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی اظهار کرد: تربیت و تذکیه مقدم بر تعلیم است و هدف از نظام تعلیم و تربیت رسیدن به حیات طیبه است.

مدیرآموزش وپرورش خواف در پایان به جایگاه رفیع شهرستان خواف در سطح استان اشاره کرد و گفت شهرستان خواف در قسمت قرآن،عترت و نماز و فرهنگی و هنری در گروه یک استان قرار داد که همه این موفقیت ها با کمک همه مربیان و معاونین پرورشی، دانش آموزان کوشا و کارشناسان زحمت کش امور تربیتی به دست امده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.