کد خبر : 1425
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آبان 1397 - 19:04

تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید پست‌بانک شهرستان خواف

تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید پست‌بانک شهرستان خواف

مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید پست‌بانک شهرستان خواف  به ریاست سرپرست فرمانداری و با  حضور مدیر کل  پست بانک استان خراسان رضوی  در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف ؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید پست‌بانک شهرستان خواف  با

مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید پست‌بانک شهرستان خواف  به ریاست سرپرست فرمانداری و با  حضور مدیر کل  پست بانک استان خراسان رضوی  در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف ؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید پست‌بانک شهرستان خواف  با حضور مدیر کل  پست بانک استان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف نقش محوری این بانک در اعطای تسهیلات اشتغالزایی مناطق محروم و روستائی و کمک به معیشت، تولید و اشتغال‌زائی درسطح کشور تقدیر و عنوان کرد:
وجه تمایز این بانک با سایر بانک‌ها، ارائه خدمات متنوع بانکی و توسعه خدمات الکترونیک در روستاهاست که خوشبختانه کارکنان آن برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم تلاش مضاعف می‌کنند.
گفتنی است درپایان از زحمات و تلاش‌های ابراهیم میناتور تقدیر و حسن بیجندی  به سمت سرپرست جدید پست‌بانک این شهرستان معرفی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.