کد خبر : 1334
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1397 - 19:10

درخواست استاندار خراسان رضوی از دستگاه قضایی درباره آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف

درخواست استاندار خراسان رضوی از دستگاه قضایی درباره آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایسنا استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرماندار جدید خواف توسط استاندار بعدی خراسان رضوی معرفی می شود، گفت: پیرامون آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف نیز باید دستگاه قضایی پاسخ دهد. علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در حاشیه بازدید از معادن سنگ آهن سنگان خواف

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایسنا استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرماندار جدید خواف توسط استاندار بعدی خراسان رضوی معرفی می شود، گفت: پیرامون آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف نیز باید دستگاه قضایی پاسخ دهد.

علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در حاشیه بازدید از معادن سنگ آهن سنگان خواف عنوان کرد: از دوره فعالیت من یکی دو روز دیگر باقی مانده و هفته آتی سرپرست استانداری تعیین می‌شود.

وی درباره وضعیت پرونده قضایی فرماندار پیشین خواف گفت: پیرامون آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف باید دستگاه قضایی پاسخ دهد و تا وقتی دستگاه قضایی پاسخ ندهد ما جوابی نمی‌توانیم برای این مطلب بدهیم.

رشیدیان هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که در خواف بخشدار مرکزی و فرماندار نداریم پاسخ داد: همه این موارد در آینده برطرف می‌شود.
نیمه نخست شهریورماه سال جاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در خصوص دستگیری محمدرضا پهلوان‌نژاد، فرماندار سابق خواف و معاون ایشان به ایسنا گفته بود: علت دقیق دستگیری ایشان باید از سوی دستگاه قضایی مطرح شود، اما تا آن‌جا که در جریان هستم علت دستگیری مسائل مالی بوده است. ایشان از سوی دانشگاه فردوسی مشهد مأمور به خدمت بودند و از ابتدای شهریورماه مأموریتشان در شهرستان خواف به پایان رسید و نامه پایان مأموریت ایشان به دانشگاه فردوسی مشهد نیز ارسال شد، اما به دلیل همزمانی با هفته دولت تصمیم گرفته شد ایشان فعلاً به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.