کد خبر : 1161
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 آبان 1397 - 18:39

استقرار چهارمین میز خدمت در فرمانداری شهرستان خواف

استقرار چهارمین میز خدمت در فرمانداری شهرستان خواف

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف  از استقرار چهارمین میز خدمت در فرمانداری این شهرستان خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری  اظهار هدف از  میزخدمت را ، خدمت رسانی آسان‌تر و راحت‌تر به مردم در فضایی محدود عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای دستور

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف  از استقرار چهارمین میز خدمت در فرمانداری این شهرستان خبر داد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری  اظهار هدف از  میزخدمت را ، خدمت رسانی آسان‌تر و راحت‌تر به مردم در فضایی محدود عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر تشکیل میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع ،  این مهم در فرمانداری شهرستان خواف عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: الحمدلله استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفت و امروز حدود 100 نفر مراجعه کننده داشتیم.
سپهری  عنوان کرد: مدیرانی که در این جلسات حضور دارند غالبا مدیران اداراتی هستند که مردم بیشترین مراجعه را به آنها دارند به خصوص ادارات خدمات رسانی که جمعا حدود 20 نهاد و اداره در میزخدمت آماده پاسخگویی و حل مشکلات مردم هستند.
سرپرست فرمانداری خواف در خصوص طرح میز خدمت بیان کرد: این طرح دستورالعمل ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهور است اما نحوه اجرای آن ،  طرح و  ایده فرمانداری خواف بوده که در زمان و مکانی خاص دستگاه‌های اجرایی گرد هم آیند و به حل مشکلات مردم بپردازند که این امر هم موجب صرفه جویی در زمان مردم می‌شود و مردم به جای اینکه در ادارات مختلف رفت و آمد داشته باشند؛ در این فضا پیگیر مشکلات خود می‌شوند.
شایان ذکر است طرح میزخدمت در صورت عدم بروز مشکل یا تعطیلات و جلسات خاص به طور ماهانه در محل فرمانداری خواف برگزار می‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.