کد خبر : 1144
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 20:02

نشست سرپرست فرمانداری خواف با مدیر کل عشایری خراسان رضوی

نشست سرپرست فرمانداری خواف با مدیر کل عشایری خراسان رضوی

این دیدار که صبح امروز در محل فرمانداری خواف برگزار شد سرپرست فرمانداری شهرستان و مدیر کل امور عشایری استان در مورد مسائل و مشکلات مناطق عشایری و روستایی شهرستان  به بحث و تبادل نظر پرداختند . عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف با اشاره به عدم وجود آب شرب  و دام ( که با تانکر

این دیدار که صبح امروز در محل فرمانداری خواف برگزار شد سرپرست فرمانداری شهرستان و مدیر کل امور عشایری استان در مورد مسائل و مشکلات مناطق عشایری و روستایی شهرستان  به بحث و تبادل نظر پرداختند .
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف با اشاره به عدم وجود آب شرب  و دام ( که با تانکر آبرسانی می شود)در روستای نهور گفت: با پیگیری فرمانداری و  اداره کل امور عشایر مقرر گردیده نسبت به رفع مشکل آب شرب روستای عشایر نهور اقدام گردد.
نبوی فرد مدیر کل امور عشایری استان هم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست فرمانداری به خاطر حساسیت بالای ایشان نسبت به مناطق عشایری گفت : بنده و تمام همکارانم در اداره کل و همچنین شهرستان برآنیم تا این طرح مهم را هرچه سریعتر افتتاح و به بهره برداری برسانیم تا گوشه ای ازمسائل و مشکلات عشایر قیور منطقه را حل کنیم.
توزیع نهاده های دامی به عشایر و پیگیری تامین علوفه از طریق شرکت پشتیبانی امور دام و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

تاریخ انتشار:

۱۳۹۷/۰۸/۰۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.