کد خبر : 1135
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 - 15:14

امام جمعه خواف: عزت ما در گرو ادامه دادن مسیر اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) است

امام جمعه خواف: عزت ما در گرو ادامه دادن مسیر اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) است

امام جمعه خواف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی؛ گفت: راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین همایش مسلمانان است که در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. حجت‌الاسلام سید ذبیح الله شمسیان بیان کرد: اعتقادات مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت باعث شده شاهد این شکوه و عظمت باشیم. وی با اشاره

امام جمعه خواف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی؛ گفت: راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین همایش مسلمانان است که در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.

حجت‌الاسلام سید ذبیح الله شمسیان بیان کرد: اعتقادات مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت باعث شده شاهد این شکوه و عظمت باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ میلیون نفر از مناطق مختلف جهان برای حضور در اربعین حسینی حضور دارند؛ افزود: قشرهای مختلف مردم با شوق و اشتیاق عازم کربلا می‌شوند و حضور جمعیت میلیونی برای دشمنان بسیار سخت است و از این جمعیت میلیونی هراس دارند.

امام جمعه خواف اظهار کرد: عزت و عظمت ما در گرو ادامه دادن مسیر اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) یعنی ظلم‌ستیزی، دفاع از مظلوم و بی‌تفاوت نبودن نسبت به انحرافات در جامعه است.

شمسیان به توطئه‌های دشمنان علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: نباید در برابر توطئه‌های دشمنان تسلیم شویم زیرا مردم برای انقلاب سرمایه‌گذاری کرده و پایبند به آرمان‌ها هستند.

وی به تحولات اخیر منطقه و اخباری که به حکومت آل سعود مرتبط می‌شود اشاره کرد و گفت: قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد بار دیگر دست آل سعود را رو کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.