کد خبر : 1118
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آبان 1397 - 19:19

هم اندیشی مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسمیات کشوری خراسان رضوی با کارکنان فرمانداری شهرستان خواف

هم اندیشی مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسمیات کشوری خراسان رضوی با کارکنان فرمانداری شهرستان خواف

احمد قربانی مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسمیات کشوری خراسان رضوی امروز در سفر یک روزه اش به شهرستان خواف و حضور در فرمانداری ، با سرپرست و کارکنان فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف

احمد قربانی مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسمیات کشوری خراسان رضوی امروز در سفر یک روزه اش به شهرستان خواف و حضور در فرمانداری ، با سرپرست و کارکنان فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف در خصوص مسائل رفاهی ، آموزش کارکنان و تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی با مدیر کل دفتر سیاسی استان گفتگو و هم اندیش نمود.
احمد قربانی مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسمیات کشوری  با بیان اینکه فرمانداری یک نهاد حساس و حاکمیتی است گفت : اگر هر کدام از ما در هر پست و جایگاهی که هستیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم نیازی به ایثار در جامعه نخواهد بود .
وی افزود: بی شک یک کارشناس فرمانداری به اندازه چندین مدیر دستگاه دغدغه ی پیگیری و  حل  مسائل را داراست .
قربانی در ادامه پاکدستی ،علاقمندی و انگیزه ، دانش بالا و توان مدیریتی را از مهمترین شاخصه های انتخاب فرماندار برشمرد و گفت: اعتبار و اقتدار جایگاه فرمانداری به شخص فرماندار بستگی دارد ، قطعاً اگر بخشداران کوشا و فعالی داشته باشیم کارشناسان فرمانداری نیز انگیزه و توان بیشتری برای برخورد با مسائل پیدا خواهند کرد.
مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسمیات کشوری استان در خاتمه قول مساعد جهت پیگیری خواسته ها و دغدغه های مطروحه توسط کارکنان فرمانداری را از جانب استانداری را داد.
گفتنی است بازدید از بخشداری های تابعه شهرستان از دیگربرنامه های سفر یک روزه مدیر کل سیاسی به شهرستان خواف بود./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.