کد خبر : 1121
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آبان 1397 - 19:20

همزمان با مدارس سراسر کشور برگزار شد: برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان خواف

همزمان با مدارس سراسر کشور برگزار شد: برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان خواف

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، صبح امروز اول آبان 1397 همزمان با سراسر کشور بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان خواف با حضور مدیر آموزش وپرورش و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار گردید. عبدالرضا سپهری سرپرست  فرمانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، صبح امروز اول آبان 1397 همزمان با سراسر کشور بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان خواف با حضور مدیر آموزش وپرورش و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

عبدالرضا سپهری سرپرست  فرمانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش خواف برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی را مصداق واقعی مسئولیت پذیری دانش آموزان عنوان کرد و افزود: انتخابات شورای دانش آموزی تمرین دموکراسی است ، برای اینکه آموزش و پرورش قوی داشته باشیم باید از همه ظرفیتهای مدرسه استفاده کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش  در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی این شهرستان که در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه مهرورزان برگزار شد،  شوراهای دانش آموزی را پل ارتباطی بین دانش آموزان و مسئولین مدرسه خواند  و از دانش آموزان خواست تا با انتخاب افراد اصلح در اداره مدرسه مشارکت داشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.