کد خبر : 1125
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آبان 1397 - 19:24

برگزاری جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان خواف

برگزاری جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان خواف

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در جلسه شورای پدافند غیر عامل بر ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل تاکید کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن تاکید بر ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل ، هدف از پدافند غیر

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در جلسه شورای پدافند غیر عامل بر ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل تاکید کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن تاکید بر ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل ، هدف از پدافند غیر عامل را حفاظت از جان و مال مردم ، تاسیسات ، زیرساخت ها ، منابع اقتصادی و سرمایه های فرهنگی بیان کرد.
وی افزود: پدافند غیر عامل در تعریفی جامع به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی ، کاهش آسیب پذیری و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی و غیر نظامی دشمن می باشد.
سپهری در ادامه برگزاری دوره های آموزشی برا ی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی را ضروری خواند و گفت: ارائه آموزش های لازم بایستی از سنین ابتدایی در مدارس فرهنگ سازی و نهادینه گردد.
سرپرست فرمانداری خواف همچنین به اهمیت تقویت زیر ساخت ها اشاره کرد و تصریح کرد: دستگاههای خدمات رسان مانند توزیع برق و آبفای شهری و روستایی که خدمات گسترده ای به مردم ارائه می دهند از اهمیت ویژه ای برخوردارند ، چرا که اگر اخلالی در فعالیتشان ایجاد شود بسیار مشکل ساز خواهد شد  بنابراین باید با تمهدیدات لازم ، حفاظت از منابع را در دستور کار قرار داده و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نیز هوشیار کنیم .
شایان ذکر است در ابتدای جلسه هر یک از مسئولین و اعضای ستاد گزارشی از اقدامات، مشکلات و پیشنهادات خود را بیان و در خصوص آماده سازی و برنامه ریزی برای هفته پدافند غیر عامل موضوعاتی را مطرح نمودند و مقرر گردید دستگاههای مرتبط جهت تهیه بولتن ستاد گرامیداشت هفته مذکور برنامه های عملیاتی خود را به فرمانداری ارسال نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.