کد خبر : 1106
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 20:21

حجت الاسلام و المسلمین شمسیان امام جمعه خواف: حادثه تروریستی میرجاوه بار دیگر کینه دشمنان را آشکار کرد

حجت الاسلام و المسلمین شمسیان امام جمعه خواف: حادثه تروریستی میرجاوه بار دیگر کینه دشمنان را آشکار کرد

امام جمعه خواف ظهر جمعه 97/7/27 در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی؛ گفت: پیاده‌روی اربعین باعث وحدت جهانی میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شده است. حجت‌الاسلام سید ذبیح الله شمسیان با اشاره به اینکه عشق به امام حسین(ع) باعث شده بزرگ‌ترین‌ تجمع شیعی شکل بگیرد؛ بیان کرد: راهپیماپی اربعین

امام جمعه خواف ظهر جمعه 97/7/27 در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی؛ گفت: پیاده‌روی اربعین باعث وحدت جهانی میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شده است.

حجت‌الاسلام سید ذبیح الله شمسیان با اشاره به اینکه عشق به امام حسین(ع) باعث شده بزرگ‌ترین‌ تجمع شیعی شکل بگیرد؛ بیان کرد: راهپیماپی اربعین با حضور میلیونی عاشقان اهل‌بیت(ع) تنها تجمع بزرگ جهانی است که از همه سنین و اقشار در آن حاضر می‌شوند و دشمنان چشم دیدن شکوه اربعین را ندارند.

 وی افزود: این مراسم مردمی و ده‌‏ها میلیونی باعث می‏‌شود که مردم به واقعیت نزدیکی قلب‏‌ها میان هم دست یابند و به‏‌خوبی درک کنند تصویری که رسانه‌های دشمن از برادران آن‏ها در کشور همسایه نشان می‏‌دهند، دروغ و ساختگی است.

امام جمعه خواف تصریح کرد: رفت و آمد میلیونی ملت‏‌های منطقه و پذیرایی شدن توسط مردم همسایه خود نقشی جدی در خنثی کردن تبلیغات و برنامه‏‌های دشمن دارد.

شمسیان با بیان اینکه حادثه تروریستی میرجاوه بار دیگر کینه دشمنان را آشکار کرد؛ بیان کرد: دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا از جنگ روبرو می‌ترسند، بنابراین برای آنکه از غافله عقب نمانند هر از چند گاهی دست به این‌گونه اقدامات می‌زنند که باید بدانند امنیت خط قرمز ما است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.