کد خبر : 1099
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 20:13

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواف

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواف

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  خواف  با محوریت آموزش های قبل از ازدواج  با حضور  سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  خواف به ریاست  عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  برگزار

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  خواف  با محوریت آموزش های قبل از ازدواج  با حضور  سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  خواف به ریاست  عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  برگزار شد.
عبدالرضا سپهری  در این جلسه وجود جوانان در کشور را یک نعمت الهی عنوان کرد و افزود: وجود جمعیت جوان در هرکشوری باعث پویایی و تحرک در آن جامعه می شود.
وی  با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان اظهار داشت: مشکل اشتغال و ازدواج جوانان باید با برنامه ریزی های دقیق و اهتمام ویژه حل و فصل شو.n
وی تصریح کرد: میان دو مقوله  اشتغال پایدار، ازدواج و تداوم زندگی مشترک رابطه مستقیم برقرار است ، ازدواج پایدار قطعا از ازدواج آسان بهتر است . امروز و در شرایط فعلی باید جوانان را  باور و زمینه حضور آنان را در جامعه بیش از پیش فراهم نماییم و با جهت دادن برنامه ها به سمت جلب مشارکت خانواده ها با محوریت کار و مهارت های زندگی، نشاط و شادابی را در بین آحاد افراد جامعه بویژه جوانان گسترش دهیم
وی  در ادامه با اشاره به فضای مجازی و نقش آن در زندگی امروز جوانان افزود:  امروز فضای مجازی هم فرصت هست و هم تهدید ، اگر به این امر توجه نشود  به عنوان یک آسیب جوانان ما را تهدید می کند.
سپهری با شااره به عدم نماینده مجمع مشورتی جوانان در جلسه خاطر نشان کرد: در جلسات آتی شاهد حضور پررنگ تر نماینده  جوانان در جلسات مرتبطبه آنها  باشیم .
ایشان افزود: همه ی ما دستگاهها با مشکل کمبود اعتبار مواجه ایم هنر ما استفاده از راهکارهایی است که کمترین هزینه و بیتشرین تاثیر گذاری را داشته باشد.
سرپرست فرمانداری خواف  ازدواج های زود هنگام و فامیلی را دو آسیب مهم در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بی شک اطلاع رسانی و برگزاری دوره های آموزشی در مدارس و سطح بخش ها و روستاها می تواند در زمینه آگاهی بیشتر مردم در راستای کاهش این آسیب ها مسمر ثمر باشد.
سپهری بر استفاده از ظرفیت روحانیون ، دانشگاهها ،آموزش و پرورش ، هلال احمر ، ورزش و جوانان و همچنین  سمن ها تاکید کرد و گفت: هدف از ایجاد سمن ها و تشکل های مردمی سپردن امور جامعه به دست مردم و کوچک کردن دولت است و در این میان، حوزه جوانان یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
بالاترین مقام عالی دلت در شهرستان خاطر نشان کرد:  موانع پیش روی جوانان زمانی برطرف می شود که توانمندی سمن ها و امکانات موجود تمامی ارگان ها و سازمان های مرتبط با جوانان با هم ادغام و از موازی کاری جلوگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.