کد خبر : 1077
تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1397 - 6:01

امام جمعه خواف در جلسه بررسی ترک معروف و ارتکاب به منکراین شهرستان تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید یک فرهنگ عمومی باشد

امام جمعه خواف در جلسه بررسی ترک معروف و ارتکاب به منکراین شهرستان تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید یک فرهنگ عمومی باشد

اولین جلسه علل ترک معروف و ارتکاب به منکر شهرستان خواف برگزارشد. به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، اولین جلسه علل ترک معروف و ارتکاب به منکرشهرستان خواف با حضور اما جمعه محترم،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران مدارس در دفتر این مدیریت برگزار گردید. حجت الاسلام شمسیان امام جمعه شهرستان خواف ضمن تسلیت

اولین جلسه علل ترک معروف و ارتکاب به منکر شهرستان خواف برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، اولین جلسه علل ترک معروف و ارتکاب به منکرشهرستان خواف با حضور اما جمعه محترم،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران مدارس در دفتر این مدیریت برگزار گردید.

حجت الاسلام شمسیان امام جمعه شهرستان خواف ضمن تسلیت ایام محرم و صفر، ابتدا از مدیر ومعاونت پرورشی اداره که به این موضوع مهم پرداخته اند تقدیر و تشکر نمودند.

امام جمعه شهرستان خواف اولین قدم برای حل علل های ترک معروف و ارتکاب به منکر را شناخت دقیق امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: باید در ابتدای کارمعروف و منکر را شناخته تا بتوانیم در مورد علل های ان بحث و بررسی کنیم.

حجت الاسلام شمسیان در ادامه با توجه به این نکته که امر به معروف و نهی از منکر باید یک فرهنگ عمومی باشد خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در مدارس خلاصه نمی شود بلکه دانش آموزان در سه مکان عمده محیط خانواده،محیط مدرسه و محیط  اجتماع باید به امر معروف و نهی از منکر بپردازند.

امام جمعه شهرستان خواف در پایان سخنان خودعنوان کرد: انسان ها هواره باید با عمل،  به امر معروف و نهی از منکر پرداخته و به راحتی از کنار آن عبور نکند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام محمد زنگنه ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عواملی چون 1- تقویت غیرت دینی در جامعه2- دفاع نکردن از مظلوم،  سستی در دین و سکوت معنادار افراد را از دلایل ترک معروف و ارتکاب به منکر دانست.

در پایان جلسه هریک از مدعوین به بیان دیدگاه ها  و ارائه نظرات خود پرداختند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.