کد خبر : 1057
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مهر 1397 - 19:44

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف  به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار گردید . به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ; عبدالرضا سپهری  این جلسه اظهار داشت : یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی ، بحث مواد مخدر

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف  به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ; عبدالرضا سپهری  این جلسه اظهار داشت : یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی ، بحث مواد مخدر و گرایش مردم وبویژه  نسل جوان به سمت مواد مخدر است که یکی از تهدیدات اصلی در جامعه بشری محسوب می شود .
وی در ادامه با اشاره بر پایین آمدن سن اعتیاد در بین جوانان افزود : ارائه آموزش های لازم بین دانش آموزان ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان می تواند در راستای کاهش این بلای خانمان سوز راه گشا باشد.
سرپرست فرمانداری خواف با تاکید بر نظارت بیشتر بر مراکز ترک اعتیاد در شهرستان گفت: بایستی وضعیت و خدمات این کمپ‌ها به‌صورت مداوم پایش و رصد شده و مورد ارزیابی قرار گیرد ، همچنین باید اصول استاندارد را رعایت نمایند تا قابل اعتماد خانواده‌ها واقع شوند.
سپهری با بیان اینکه دغدغه بسیاری از مردم، مسئولین و نیروی انتظامی مقابله با اعتیاد گفت: تنها کاری که می شود انجام داد بحث پیشگیری، آموزش و آگاه سازی از طریق وسایل ارتباط جمعی است.
رئیس شورای هما هنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت : گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها می باشد. مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعدادها و توانمندی های  نوجوانان و جوانان در راه توسعه و آبادانی منطقه و به طبع آن  کشور است
مقام عالی دولت در خاتمه ابراز داشت قطعاً کسی که به مواد مخدر اعتیاد دارد بیماری است که نیاز به کمک و حمایت خانواده و اطرافیان دارد تا بتواند در راستادی بهبودی از این بیماری و عدم رجوع مجدد تلاش نماید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.