کد خبر : 905
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 19:50

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی: مدیریت پساب برای صنایع آب بر خراسان رضوی الزامی است

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:  مدیریت پساب برای صنایع آب بر خراسان رضوی الزامی است

  خواف- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مدیریت پساب و موضوع بازچرخانی آب برای صنایع استان الزام محیط زیستی است. به گزارش خبرنگارمهر، تورج همتی صبح شنبه درنشستی که به ریاست معاونت قضایی دادگستری استان درخواف برگزار شداظهار کرد: برای رفع چالش های کمبود آب و مشکلات زیست محیطی در منطقه ارائه یک برنامه جامع

 

 مدیریت پساب برای صنایع آب بر خراسان رضوی الزامی است

خواف- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مدیریت پساب و موضوع بازچرخانی آب برای صنایع استان الزام محیط زیستی است.

به گزارش خبرنگارمهر، تورج همتی صبح شنبه درنشستی که به ریاست معاونت قضایی دادگستری استان درخواف برگزار شداظهار کرد: برای رفع چالش های کمبود آب و مشکلات زیست محیطی در منطقه ارائه یک برنامه جامع زیست محیطی از سوی معادن پلاسری وتوده ای یک الزام است و همه صاحبان صنایع و معادن مربوطه لازم است دراسرع وقت در راستای رفع مغایرت های زیست محیطی و رعایت اصول و موازین زیست محیطی و بهداشتی گام های موثری درجهت بهبود شرایط زیست محیطی منطقه بردارند.

وی افزود: باتوجه به مشکلات زیست محیطی حاصل از بروز پدیده گردوغبار لازم است تمامی جاده ها و مسیر های دسترسی  معادن وصنایع منطقه آسفالت و یا مالچ پاشی شوند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: مدیریت غیر اصولی پساب های صنایع فولادی منطقه باید اصلاح شودومدیریت پساب هاوموضوع بازچرخانی آب برای صنایع آب بریک الزام محیط زیستی است و لازم است با توجه به کمبود آب منطقه و افت شدید سطح آبهای زیر زمینی به این مهم توجه شود.

همتی تاکید کرد: باتوجه به اینکه حفظ محیط زیست و سلامت مردم درمنطقه سالها مغفول مانده است، تسریع در رفع چالش های موجود درحوزه محیط زیست منطقه یک ضرورت است و دراین خصوص از ورود دستگاه قضایی به موضوع سپاسگزاری می کنم.

درادامه این نشست که با حضور دادستان و ریاست دادگستری خواف،سرپرست فرمانداری ،فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه شهرستان و با هدف چاره اندیشی درخصوص نگرانی آلودگی آبهای زیر زمینی و معضل کمبود شدید آب کشاورزی برگزار شده بود،به موضوع استقرار شهرک گلخانه ای و استقرار تجهیزات شیرین کننده آب جهت انتقال آب به صنایع فولادی اشاره شد و این موضوعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.