کد خبر : 859
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 7:32

برگزاری جلسه شورای پیشگیری و وقوع جرم شهرستان خواف در مجتمع فولاد سنگان

برگزاری جلسه شورای پیشگیری و وقوع جرم شهرستان خواف در مجتمع فولاد سنگان

  به گزارش می متالز، وی در ادامه افزود: اشتغال زایی چندین هزار نفر، بصورت مستقیم و غیرمستقیم  نماد واقعی اقتصاد مقاومتی است که در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان محقق شده است. میرمحمدی تاکید کرد: ما در راه اندازی کارخانه از بالاترین روش های زیست محیطی استفاده کرده ایم. مدیرعامل شرکت صنایع معدنی

 

به گزارش می متالز، وی در ادامه افزود: اشتغال زایی چندین هزار نفر، بصورت مستقیم و غیرمستقیم  نماد واقعی اقتصاد مقاومتی است که در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان محقق شده است.

میرمحمدی تاکید کرد: ما در راه اندازی کارخانه از بالاترین روش های زیست محیطی استفاده کرده ایم.

مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان از زیر مجموعه های گروه فولاد مبارکه اصفهان در این نشست ضمن پیشنهاد مصوبه انتقال آب افزود: کشاورزی بایستی صنعتی گردد و مازاد آب آن به صنعت انتقال یابد.

این جلسه که در جمع معاونین مجتمع فولاد سنگان و با حضور مرتضوی معاون رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی برگزار شد، حجت الاسلام مروی – دادستان شهرستان خواف – ابراز داشت: حضور مدیران معادن در این منطقه به منزله سرداران صحنه نبرد اقتصادی در جنگ نابرابر جهانی است.

بازدید مرتضوی (معاون رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی) و هیات همراه از کارخانجات گندله و کنسانتره سنگ آهن فولاد سنگان در خواف – پنج شنبه 5 مهرماه 1397 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.