کد خبر : 815
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 19:20

انتشار کتابچه مستندسازی طرح احداث جاده خواف- سلامی

انتشار کتابچه مستندسازی طرح احداث جاده خواف- سلامی

  مجری طرح احداث زیربناهای معدن و صنایع معدنی در معادن بزرگ و مناطق معدنی از انتشار کتابچه مستندسازی طرح خاتمه یافته احداث باند دوم محور خواف– سلامی خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، رامین بهمنی در این باره توضیح داد:

 

مجری طرح احداث زیربناهای معدن و صنایع معدنی در معادن بزرگ و مناطق معدنی از انتشار کتابچه مستندسازی طرح خاتمه یافته احداث باند دوم محور خواف– سلامی خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، رامین بهمنی در این باره توضیح داد: طرح احداث زیربناهای معادن و صنایع معدنی در معادن بزرگ و مناطق معدنی با رویکرد توجه به مدیریت دانش و جلوگیری از هدر رفتن دانش و تجربه های پروژه های اجرا شده به عنوان بخشی از سیاست های حوزه مدیریت دانش ایمیدرو، تصمیم به تهیه و چاپ طرح خاتمه یافته احداث باند دوم محور خواف– سلامی گرفت.

وی افزود: این کتابچه در 5 فصل شامل فرآیند آغازین، فرآیند سازمان دهی و آماده سازی، فرآیند اجرا، فرآیند نظارت و کنترل و فرآیند خاتمه و بهره برداری تهیه شده و در واقع، مستندسازی فرآیند شکل گیری و اجرای پروژه است.

بنا به این گزارش، طرح احداث باند دوم محور خواف– سلامی به طول 21 کیلومتر در شهرستان های خواف و تربیت حیدریه برای انتقال سنگ آهن و محصولات فرآوری معادن سنگ آهن سنگان در اردیبهشت امسال با حضور مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.