کد خبر : 806
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 19:05

تا ساعاتی دیگر: 31 هزار دانش آموز خوافی پشت نیمکت های مدارس می نشینند

تا ساعاتی دیگر: 31 هزار دانش آموز خوافی پشت نیمکت های مدارس می نشینند

  مدیرآموزش و پرورش خواف گفت: بیش از 31 هزار دانش آموز این شهرستان در آستانه سال تحصیلی 98 ـ 97 مهر پر مهری را آغاز می کنند که از این تعداد 3800 دانش آموز پایه ی اول هستند. احمد قادری برآبادی در گفت و گوی اختصاصی با خواف نیوز اظهار کرد: همکاران ستادی آموزش

 

مدیرآموزش و پرورش خواف گفت: بیش از 31 هزار دانش آموز این شهرستان در آستانه سال تحصیلی 98 ـ 97 مهر پر مهری را آغاز می کنند که از این تعداد 3800 دانش آموز پایه ی اول هستند.
احمد قادری برآبادی در گفت و گوی اختصاصی با خواف نیوز اظهار کرد: همکاران ستادی آموزش و پرورش خواف، امسال همسو با شعار مدرسه زندگی، نشاط، پویایی و عدالت آموزشی، تابستان امسال پروژه مهر را در عرصه های ساماندهی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی برنامه ریزی و اجرا کردند.
وی گفت: در همین راستا، فضاهای آموزشی تعمیرات جزیی و زیباسازی شد و یالغ بر 2000 معلم سازماندهی شدند.
مدیرآموزش و پرورش خواف افزود: در آستانه سال جدید تحصیلی، 7 هزار و 500 بسته لوازم التحریر از سوی سپاه پاسداران، شرکت های معدنی امیر پارسیان سنگان و نگین احیای سپاهان در بین دانش آموزان کم بضاعت خواف توزیع شد.
وی همچنین اضافه کرد: قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای طرح دهستان آباد، 29 مدرسه را تعمیر جزیی کرد و برای مهرماه آماده ساخت.
قادری در ادامه ی گفت و گو با خواف نیوز، ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز و خیرین آموزشی گفت: آموزش و پرورش خواف در سال تحصیلی جاری با کمبود حدود 300 معلم و 70 کلاس درس مواجه است.
وی یادآور شد کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش در تلاش هستند تا کاستی نیروی انسانی را به روش های قانونی و مختلف پوشش دهند و برطرف کنند.
وی در پایان به حضور معلمان خوب در سطح شهرستان خواف اشاره کرد و از دانش آموزان خواست تا با علم آموزی به تلاش های فرهنگیان و خیرین مدرسه ساز لبیک گویند.
به گزارش خواف نیوز، بالغ بر 2500 معلم وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان خوافی را بر عهده دارند.
خواف با 140 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.