کد خبر : 740
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 11:34

نشست صمیمی و توجیهی سرپرست فرمانداری خواف با کارکنان فرمانداری

نشست صمیمی و توجیهی سرپرست فرمانداری خواف با کارکنان فرمانداری

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف با کارکنان فرمانداری و بخشداری  مرکزی نشست صمیمی برگزار کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف ، جلسه داخلی سرپرست فرمانداری  با کارکنان بخشداری مرکزی و پرسنل فرمانداری خواف ظهر امروز درمحل دفترفرماندار برگزار گردید. عبدالرضا سپهری  در اولین جلسه کاری خود با همکاران

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف با کارکنان فرمانداری و بخشداری  مرکزی نشست صمیمی برگزار کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف ، جلسه داخلی سرپرست فرمانداری  با کارکنان بخشداری مرکزی و پرسنل فرمانداری خواف ظهر امروز درمحل دفترفرماندار برگزار گردید.
عبدالرضا سپهری  در اولین جلسه کاری خود با همکاران فرمانداری و بخشداری بر لزوم همکاری و تعامل همراه با مودت و صمیمی تاکید کرد واز همکاران خواست تا با برنامه ریزی ، پایبند بودن به قانون، رعایت نظم و انضباط اداری ، هماهنگی و همکاری و تعامل با ادارات شهرستان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.
وی نظم و انضباط در ورود و خروج پرسنل ، تکریم ارباب رجوع ، تسریع در پاسخگویی به مشکلات و مسائل مردم و پیگیری امورات مردم و ادارات را جزو رئوس کاری خود برشمرد و گفت: مهمترین وظیفه فرمانداری هدایت، نظارت براجرای کارها  بوده و باید تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی بکار گیریم وازفرصت پیش آمده بهره برداری لازم را ببریم.
سپهری صرفه جویی در بحث  کاغذ و حذف آن از دفاتر فرمانداری را مهم تلقی نمود و افزود: کلیه مکاتبات اداری  باید از طریق سامانه دولت انجام شود  .
ایشان با تاکید بر حفظ و نگهداری از اموال و خودروهای دولتی ؛  ارسال به موقع مکاتبات اداری را خواستار شد .
سپهری رعایت جایگاه مسئولین دستگاههای اجرایی را از دیگر وظایف کارکنان برشمرد و افزود:  کارکنان فرمانداری ضمن داشتن اقتدار لازم بایستی  برای سایر دستگاه ها الگو باشند.
در این نشست سرپرست فرمانداری خواف  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه پرسنل در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت بر انجام کار صادقانه و خالصانه، ساماندهی وضعیت بایگانی دبیرخانه و افزایش صمیمیت بین کارکنان تاکید نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.