کد خبر : 468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 17:34

موافقت مجلس با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان خواف

موافقت مجلس با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان خواف

حمید بنایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موافقت مجلس با ایجاد 4 منطقه ویژه اقتصادی در استان خرسان رضوی، گفت: این مصوبه می تواند زمینه ساز توسعه استان و رشد سطح زندگی مردم شود. نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرستان های گناباد،

حمید بنایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موافقت مجلس با ایجاد 4 منطقه ویژه اقتصادی در استان خرسان رضوی، گفت: این مصوبه می تواند زمینه ساز توسعه استان و رشد سطح زندگی مردم شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرستان های گناباد، قوچان، تربت حیدریه و همچنین خواف از جمله شهرستان های مورد موافقت نمایندگان برای تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی بوده اند، افزود: پس از موافقت مجلس با این طرح باید به دنبال جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی برای فعالیت در این مناطق و رشد اقتصادی باشیم.

بنایی با تاکید براینکه ظرفیت های استان خراسان رضوی بسیار زیاد است،تصریح کرد: تبدیل 4 شهرستان در این استان به منطقه ویژه اقتصادی می تواند ظرفیت ها را به فعل تبدیل کند.

وی ادامه داد:منطقه ویژه اقتصادی تاثیر مهمی در توسعه پایدار مناطق مختلف کشور داشته و امید است در استان خراسان رضوی نیز منشا اثرات بسیار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تبدیل 4 شهرستان مذکور به منطقه ویژه اقتصادی مهاجرت ها به شدت کاهش خواهد یافت، گفت: اکنون زمان استفاده از ظرفیت ها در مسیر بهبود شرایط اقتصادی کشور است./

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.