کد خبر : 445
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 13:38

مراسم گرامیداشت روز کارمند در شهرستان خواف برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز کارمند در شهرستان خواف برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان خواف به مناسبت هفته دولت و روز کارمند با حضور معاون فرمانداری خواف، مسئولین و کارمندان ادارات شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خواف؛ مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند با حضور معاون فرمانداری

مراسم گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان خواف به مناسبت هفته دولت و روز کارمند با حضور معاون فرمانداری خواف، مسئولین و کارمندان ادارات شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خواف؛ مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند با حضور معاون فرمانداری خواف ، مسئولین و کارمندان ادارات شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
غلامحسین جنگی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: والاترین و ارزشمندترین کارها خدمت به خلق خداست و  پیشرفت در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیازمند تلاش دولت و ملت است.
وی خدمت گزاری بی منت، داشتن تقوا را از صفات یک کارمند دانست و افزود: داشتن نیروی قوی، شجاع و مسئولیت پذیر در ادارات و نهادها بزرگترین سرمایه در پیشبرد اهداف است.
در پایان این مراسم از کارکنان نمونه ادارات با اهداء لوح سپاس قدردانی و تشکر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.