کد خبر : 259
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:03

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خواف برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خواف برگزار شد

همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه  شهرستان خواف تقدیر شد به گزارش فرمانداری شهرستان خواف ؛  این مراسم با حضور محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار خواف، دیگر مدیران دستگاه های اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار خواف با

همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه  شهرستان خواف تقدیر شد
به گزارش فرمانداری شهرستان خواف ؛  این مراسم با حضور محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار خواف، دیگر مدیران دستگاه های اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار خواف با تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه با اشاره به آیه « عَمَّ یَتَسَاءَلُونَ، عَنِ النَّبَإِ الْعَظِیمِ » خبر مهم و بزرگ قیامت که مردم درباره اش از یکدیگر سوأل می کنند .گفت: خدواند نیز در آموزه های دینی به اهمیت خبرو جایگاه خبر در بین مردم و بدنه اجتماع سفارش کرده است.
فرماندار خواف در ادامه در پاسخ به یکی ازخبرنگران مبنی بر عدم حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح کرد: قطعاً حمایت از فعالان حوزه خبر یکی از وظایف ذاتی اداره فرهنگ و ارشاد است ، بنابراین کوتاهی در این زمینه قابل قبول نبوده و  مدیر داستگاه بایستی پاسخگو باشد .
پهلوان نژاد در ادامه تعامل و مشارکت دستگاها در جلوگیری از موازی کاری را مثبت برشمرد و  افزود: این امر نباید منجر شود تا دستگاهی وظیفه ی ذاتی خود را کنار بگذارد و به مسائل و اموراتی بپردازد که با اولویت ها ی خود هیچ سنخیتی نداشته و در واقع کار ادارت دیگر را انجام دهد.
پهلوان نژاد در ادامه از عدم همراهی بعضی مدیران از خبرنگاران و فضای نامناسب نقد و انتقاد در بین مدیران شهرستان گفت: آستانه تحمل برخی مدیران پایین است اما باید قبول کنیم مدیران نیز ازز بدنه همین مردم هستند. مدیران باید با سعه صدر نسبت به پاسخگویی شفاف به خبرنگاران پرداخته و زمانی که مسئولیتی را قبول کردند سطح تحمل خود را نیز افزایش دهند.
مقام عالی دولت در بخش دیگر سخنان خود  از استقبال گسترده مردم در میز خدمت و حضور اصحاب رسانه به جهت انعکاس این رویداد در شهرستان قدردانی نمود و افزود: قطعاً ادارت و دستگاهها در همه جا مشکلاتی دارند شما به عنوان معتمد مردم گزارش دهید تا ما به عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی  ورد پیدا کنیم و مشکلات را تا حد امکان مرتفع کنیم.

پهلوان نزاد تاخیر در انتصاب پست بخشدار سلامی را یادآور شد و افزود: ما هم تابع دستورالعمل استانی هستیم  فرد منتصب در این پست  باید علاوه بر مسائل گزینشی دارای  ویژگی ها و شرایط اداری خاصی باشد و همین امر باعث تاخیر در انتصاب شده است.
وی  همچنین در ادامه خطاب به خبرنگاری که در خصوص گرانفروشی بعضی از کسبه گلایه مند بود افزود: خوشبختانه  مردم شهرستان خواف نسبت به شهرستانهای هم جوار مردمی منصف تر هستند و طی بازرسی های انجام شده در  طرح تنظیم بازار مشکل چندانی نبوده است .
فرماندار خواف خاطر نشان کرد: برای اولین بار دولت از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال ، تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری پرداخت می کند. شما خبرنگارن باید در فضای مجازی  نسبت به اطلاع رسانی در این خصوص فعال تر عمل کنید
پهلوان نژاد در  پایان خطاب به مدیران گفت: در شرایط کنونی مدیران نشسته باید تبدیل به مدیران ایستاده شوند و عملیاتی تر برخورد کنند.
پیگیری های استانی در خصوص مبارزه با سوخت گیری تریلرهای افاغنه ،ترویج پنل های خورشیدی ، مدیریت در خاموشی برق و … نیز از مواردی بود که فرماندار شهرستان در مراسم مذکور به حاضرین پاسخ داد.
اهدای تندیس روز خبرنگار و هدیه به خبرنگاران پایان بخش مراسم مذکور بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.