کد خبر : 248
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 11:15

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی: امسال بالغ بر دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به پروژه دوبانده سازی محور قاین-کال شور- خواف اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی: امسال بالغ بر دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به پروژه دوبانده سازی محور قاین-کال شور- خواف اختصاص یافته است.

  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه های دوبانده سازی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد. مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری ۱۱ پروژه دوبانده سازی در سطح  جاده های استان اجرا می شود. وی

۵۰میلیارد تومان به دوبانده سازی جاده های خراسان جنوبی اختصاص یافت

  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه های دوبانده سازی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد.

مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری ۱۱ پروژه دوبانده سازی در سطح  جاده های استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اختصاص ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به باند دوم محور فیروزآباد، بجستان، گناباد، تربت حیدریه-قاین – بیرجند، بیان کرد: از این میزان ۱۱ میلیارد تومان سهم خراسان جنوبی است.

دوبانده سازی ۲۰ کیلومتر از محور بیرجند- قاین

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار ۲۰ کیلومتر از باند دوم محور بیرجند-قاین دو بانده می شود.

جعفری همچنین از اختصاص دو میلیارد تومان به باند دوم محور دیهوک- راهور در سال جاری خبر داد و گفت: باند دوم محور طبص- اصفهان نیز امسال بالغ بر دو میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعتبار گرفته است.

وی، محور قاین-کال شور- خواف را یکی دیگر از پروژه های دوبانده سازی استان عنوان کرد و افزود: امسال بالغ بر دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.