کد خبر : 255
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 18:47

احمد قادری مدیر جدید آموزش و پرورش خواف می‌شود

احمد قادری مدیر جدید آموزش و پرورش خواف می‌شود

خواف نیوز: یک منبع آگاه در گفت و گوی اختصاصی با خواف نیوز گفت: حسن امیری مدیر فعلی آموزش و پرورش جای خود را به احمد قادری می هد. به گفته وی حکم انتصاب احمد قادری از سوی قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز صادرشده و آیین تکریم و معارفه مدیران فعلی

خواف نیوز: یک منبع آگاه در گفت و گوی اختصاصی با خواف نیوز گفت: حسن امیری مدیر فعلی آموزش و پرورش جای خود را به احمد قادری می هد.
به گفته وی حکم انتصاب احمد قادری از سوی قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز صادرشده و آیین تکریم و معارفه مدیران فعلی و جدید قرار است روز سه شنبه 23مرداد 1397 باحضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شود.
گزارش خواف نیوز می افزاید، احمد قادری متولد سال 1356 و دارای مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی است.
وی پیشتر مسئولیت آموزشگاه شهیدبخشی چاه زول، مسئول امورمالی سازمان دانش آموزی، معاون کانون فرهنگی تربیتی شهیدکاظمیان، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش سنگان و معاونت فعلی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خواف را در سوابق مدیریتی و خدمتی خود دارد.
به گزارش خواف نیوز، گفته می شود حسن امیری پیشنهاد معاونت مدیرکلی یک اداره کل را در یکی از استان های مرکزی کشور پذیرفته است.
خواف نیوز ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جناب آقای حسن امیری مدیر فعلی آموزش و پرورش، انتصاب جناب آقای احمد قادری را به سمت مدیر جدید آموزش و پرورش خواف، تهنیت می گوید.

منبع: کانال خواف نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.