کد خبر : 77
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 - 5:53

انهدام باند سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در خواف

انهدام باند سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در خواف

فرمانده انتظامی خواف از دستگیری 15 سارق حرفه‌ای با بیش از 35 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: درپی گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت و قطعات وسایل نقلیه در این شهرستان، طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت. علیرضا حسینعلی‌زاده افزود: تیم‌های دایره مبارزه با

فرمانده انتظامی خواف از دستگیری 15 سارق حرفه‌ای با بیش از 35 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: درپی گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت و قطعات وسایل نقلیه در این شهرستان، طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

علیرضا حسینعلی‌زاده افزود: تیم‌های دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت‌ها و سرنخ‌های به‌دست آمده، گرداننده اصلی باند سرقت را چهره زنی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم که در برابر ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی دو همدست خود به 10 فقره سرقت اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی خواف تصریح کرد: ماموران انتظامی سه دستگاه موتورسیکلت را قبل از اوراق کردن کشف و تعدادی تنه و قطعات موتورسیکلت‌های سرقتی را از داخل چاه‌های مخروبه کشف کردند.

حسینعلی‌زاده متذکر شد: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به‌مراجع قضایی معرفی و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.